120509

Jomeeen, appropå det där med soffpotatis så sitter jag just nu och velar mellan att släpa mig till gymmet och köra ett armpass eller att stanna hemma och baka muffins (kanske lite bullar också). Hur gör man med sånt?

Fördel med att stanna hemma - jag har faktiskt redan varit ute och promenerat 7km idag innan frukost, så jag har ju inte varit helt ineffektiv. Det regnar ute. Jag tränade både måndag och tisdag. Jag ska träna imorgon. Jag skulle verkligen behöva baka.

Nackdel med att stanna hemma - Om jag bakar kommer jag att äta (fast det är ju inte så dåligt). Då måste jag träna extra länge imorgon eftersom jag missar mitt armpass idag (det är kanske inte heller så dåligt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0