110725

761233-11-1311507945226_large

Jag vill bara hem till Stockholm nu, men det bor en tjej i min lägenhet och jag har huvudet fullt av jobb. Den 29 augusti åker jag och jag har redan börjat räkna dagar. Tills dess är jag överallt förutom hemma. Ni som vet varför vet varför. Annars orkar jag bara inte.

ZIPERALL

20110708-010908.jpg
20110706-135538.jpg

Nu drar jag till Trästock med mina härliga Ziperallare, pepp nå' så jävulskt! Det blir en kort mellanlandning hemma efter helgen sedan drar vi vidare till Storsjöyran också. Hur lyckades jag ha sån tur med sommarjobb?

Bu-hu, bu-hu


THE END IS HERE



Rupert: You two. I love you. I really love do.


JK: Whether you come back by film or by page, Hogwarts will always be there to welcome you home


Rupert: ”JK the things you’ve done for ginger people!”





Interviewer: Is it strange to see yourself without a nose?
Answer: I got use to it. Now it's strange to see myself with a nose.




I solemnly swear to carry this story with me for the rest of my life.

27. A problem that you have had


Över alla år har jag haft ett antal problem, några av dem stora och bortom min kontroll och några av dem små och helt orsakade av mina egna handlingar och en mängd problem mitt-i-mellan Och jag behandlar dem alla ungefär i samma sätt. Små problem är jag ganska bra på att nagga på, ta bort varje barriär eller hinder som står i vägen, en efter en tills uppgiften är klar. Tills problemet är minskat, löst eller glömt för det egentligen inte var ett så stort problem i första hand (fantastiskt hur ofta tid kan reda ut de flesta problemen). Stora, bortom min kontroll, problem har jag svårare för. Jag ger mig ofta in i saker helhjärtat vilket innebär att när någonting fallerar gör det också det med hela mitt hjärta i fallet. Tufft läge helt enkelt.

Jag har alltid haft ett problem med vänner. Jag verkar aldrig kunna hålla en god cirkel av vänner, eftersom de alltid eller ja ständigt lämnar mig. Jag föredrar att hålla en mycket liten krets av vänner, snarare än en massiv social grupp. Genom att göra så bildar jag hellre nära relationer med dessa människor, snarare än att kämpa för att hänga med 20-30 personer.

Men jag antar att nackdelen är om du förlorar dessa människor, är i trubbel.

Jag har haft en hel del människor walk out on me, och i sin tur har jag gjort det mot många människor också. Så det är egentligen hyckleri av mig att känna mig irriterad när folk sluta prata med mig från ingenstans. Jag finner det verkligen svårt att lita på människor. Jag kan vara en vänlig person, men jag kommer inte att behandla dig som en vän om jag inte riktigt litar på dig. Med detta sagt, jag har massor av bekanta, men mycket lite vänner.

RSS 2.0