AND SO THE WAIT BEGINS...

 

(ADD-ON TILL FÖREGÅENDE POST)


RONJAS ÖNSKELISTA

Jag är inte så pretentiös att jag gör det här på eget initiativ, okej? Det här har blivit efterfrågat, okej? Bra då är vi med på det allihopa. Jag fyllde år för exakt en vecka sedan och då alla inte firat mig än är det här fortfarande ganska aktuellt.
 
Så here we go, Ronjas topp åtta önskningar till hennes tjugoandra födelsedag utan inbördes ordning!
 
1. Jag önskar mig kopiösa mängder alkohol. Jag hade sjukt kul när jag lärt mig att slänga drinkar och skulle gärna börja bygga ett barskåp hemma. En schysst whiskey vore trevligt så jag kan blanda min favoritdrink, gärna Maker's Mark men bara det är en bourbon (Jim Beam), eller olika Sourz och Bols för variation.
2. Sia eller Voulspa doftljus, 'nough said
3. Jag önskar mig spa. Behandlingar på spa eller bara ett tiny presentkort så det känns rättfärdigat att slänga ut pengar på det (typ som jag ska göra imorgon)! I Sundsvall gillar jag Marielles, i Stockholm är jag oblivious.
4. Jag önskar mig body shop produkter. Är ni förvånade är vi nog inte vänner på riktigt, just nu är jag mest sugen på Shea.
5. Jag önskar mig tv-serier. Främst tycker jag att jag har för lite True Blood (s2-3), Big bang theory (3-4) och How i met your mother där jag saknar alla säsonger! Skam!
6. Pengar till prenumeration på DN, om ni vill uppmuntra mitt vuxna jag.
7. Eller på ELLE, om ni vill uppmuntra my girly self.
8. Jag önskar mig filmer (dvd och/eller blu-ray), Niceville, 300, Dumpa honom, easyA, True Grit osv osv

120818


30 DAYS

towardsdeadend:  bangbangbedead:  I will be doing this 30 day challenge, ill try to at least :)Made by myself, with questions i found interesting.  I love filling in quizzes and surveys so Im going to be doing this too :)  Oh golly my last one of these was unsuccessful so I’m totally gonna do this.

RSS 2.0