DAY 15

Mina drömmar, oj. Det är nästan så att jag är lite rädd för att drömma, ungefär som att det är omöjligt, så jag ser alltid till att ha väldigt små drömmar som tar mig bara ett steg framåt. Just nu vore drömmen en fin etta i vasastan när jag nu flyttar till Stockholm. Att slippa allt vad studentlägenhet heter och bli vuxen på en gång. Jag drömmer om att få känna att utbildningen känns rätt, på en gång gärna. Jag drömmer inte om vänner eller lycka för på den fronten känner jag mig bra. Kanske kärlek då, ja, jag drömmer om kärlek.

Sedan är jag en materiell person som gärna drömmer om en plånbok från Marc Jacobs, lite underkläder från La Perla eller varför inte ett klädesplagg från Miu Miu?

(och världsfred, såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0