ÖNSKELISTA

Nu ska ni inte tro att det är jag som har fått hybris som lägger ut en detaljerad lista på vad jag vill ha men när både Marie och Jonas vill ha förslag tycker jag att det är enklast att göra det såhär. Okej? Min önskelista till blandad budget:

Smycken: Jag vill ha stora ringar och långa halsband. Lite nya flashiga örhängen vore också trevliga oavsett om det är stenar från pilgrim eller typ dom här olika stilarna. Sarasdesign.se har väldigt mycket fint (!). Sedan skulle jag hemskt gärna vilja få ett thomas sabo berlockarmband, annars skulle jag ju döda för en ring från Thomas Sabo också men men..

Skivor: Musik i mitt hjärta och jag saknar några stora favoriter. Timo Räisänen, Maria Mena (Mellow & Apparently Unaffected), Damien Rice (O + the B-sides, 9), Five For Fighting, Fall Out Boy (live in phoenix), Oskar Linnros, The Teddybears (Devils Music), Ben Folds, Glee Cast, Lady Gaga (The fame monster), Melissa Horn, Rise Against (Appeal to Reason), Owl City, Jimmy Eat World (chase this light), Joshua Radin.

Filmer/Tvserier: New moon & Eclipse (fan edition), Stardust, 300, Beetlejuice, Fame, Dumpa honom, Snatch, Mars Attacks, Nick and Norah's Infinite Playlist, Watchmen.
Scrubs (s8 & 9), One three hill, Vänner (samlingsboxen), Big Bang Theory (s2), How I Met Your Mother, True Blood, Mad Men, Supernatural, Family Guy (s4 och framåt), Glee, Simpsons (s4 och framåt), Futurama.

Böcker: Och himlens vida väv- Lian Hearn, Paulo Coelho (allt utom pilgrimsresan), En komikers uppväxt, Ett ufo gör entré, Jenny och Om Gud – Jonas Gardell, Stolthet och Fördom – Jane Austen, Svindlande Höjder – Emily Brontë, den fina Alice i underlandet boken från akademibokhandeln

Sedan Jonas så har du alltid varit den som i princip gett mig min musiksmak så har du något du anser att jag gillar gör jag nog det också. Det samma gäller filmer, serier och böcker.

Annat: Jag samlar på glas från Roendahl Grand Cru och saknar minst 6 av alla olika glas, dom finns på cervera och kostar inte skjortan. På Ittala outleten finns det också jättefina Drink och coctailglas från Boda Nova. Det gillar vi! Nagellack i alla världens färger, mina favoritmärken är mavala, OPI och make up store. Sen vet ni att jag älskar allt som body shop har, just nu speciellt serierna lemon, pink grapefruit och cherry! Eller för en brud som bakar allt utom dessa och blev hooked i Paris kan ni få beställa macarones åt mig :')
Jul Macarons x8Macarons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0