DAY 03

Det här är mycket svårare än vad jag trodde för det är ju väldigt privat. Och jag tänker inte berätta här om hur mina föräldrar träffades, när de fick mig,  när de flyttade isär eller när de flyttade ihop igen. För mig är de världens finaste. Jag har haft en bra uppväxt i det stora hela och tänker aldrig på det dåliga. Och det som är jag enormt tacksam för är att mina föräldrar alltid varit så förstående och litat på mig och mina val.

Jag är mycket närmare min Mamma än min Pappa av flera olika anledningar och vi kan verkligen prata om allting. Jag vänder mig till min Mamma om alla tankar och frågor och skrattar sällan så mycket som när vi har roligt. Vi brukar gå på bio mycket också, mest disneyfilmer. Nu ska ni inte tro att jag inte tycker fantastiskt bra om min Pappa för det gör jag, vi har bara inte kontakt på samma nivå. Han kan däremot få in tiotal stora resväskor i min lilla bil, fixa mina elektriska problem, ta hand om mig när jag är sjuk och lära mig att gilla sport. Sedan engagerar han sig något enormt i vad jag än tar mig för.

(sedan är jag och min mamma ganska lika också)






















Kommentarer
Postat av: marie

det är så mycket jag inte vet om dig märker jag nu. haha. men.. du är helt fantastisk och I HEART YOU. längtar tills vi ses igen, min fina fina fina!

2010-11-25 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0