07. Your zodiac sign and if you think it fits your personality

Jag är Lejon. Här är den kortaste beskrivning jag kunde hitta. Jag ska gå en linje i taget, mitt svar i fetstil.

Leo, ditt stjärntecken, är ett maskulint tecken. Jag var alltid lite av en townboy när jag var yngre och byggde hellre båtar med farfar än bakade kakor med farmor. Sedan dess har nog dom linjerna suddats ut lite dock.

Det är ett eldtecknet, vilket innebär att Lejon är stora, självsäkra och generösa människor. Naturligtvis kan de vara lite egotrippad och kan något betungande. Glamorousa Lejon njuter av livet och alla dess nöjen. Jag är inte glamoröst alls. Ibland är jag säker på, och jag hoppas att jag är generös. Jag är säker på att på mitt värsta jag är otroligt egocentriskt.

Du trivs med sällskap och är en bra värd och naturlig underhållare. Du får stor glädje av att hjälpa andra njuta av livet så mycket som du gör. Entusiasm, generositet och din tillgivenhet till många vänner och beundrare är några huvudord. Vissa mindre populära människor kan bli gröna av avund. Jag tycker om människor och har alltid varit bra på att ha människor omkring mig. Jag är inte medveten om att någon är avundsjuk på mig heller! Sedan har jag har aldrig varit en av de populära.

Även full av ambition och entusiasm, har Leo att medge att en lat strimma ibland. Oh yeah, men är inte alla lite lat ibland?

Som Lejon du kan vara envis och något emot införda förändringar. Detta är mycket sant. Jag gillar verkligen en rutin och få mycket orolig när det ändras, i synnerhet utan förvarning!

Konsthantverk, teatergrupper, filantropiska föreningar och religiösa organisationer intresserar dig. Eh ...

Professionellt är Lejon väl lämpade som chefer, arkitekter, uppfinnare, lärare, idrottsmän och VDs. De gör sig bra som stora ledare. Jag har fått höra flera gånger att jag är en bra ledare, så jag antar att detta är korrekt.

Trots behov av beröm och social stimulans så har Lejonet en stark integritet och kan ryta till när det behövs. Jag är inte så bra på att bli arg, men väldigt bra på att bli irriterad. Sedan har jag lite fool me once principen med alla jag känner.

Ja, det är det inte helt off. Jag har alltid sagt att jag är ett lejon i själen (med mod som en mus och kropp som en elefant, hehe) och minns att när jag gick på dagis hette min avdelning Lejonet och jag var stoltare än stoltast.

Kommentarer
Postat av: Hum hum

"Konsthantverk, teatergrupper, filantropiska föreningar och religiösa organisationer intresserar dig. Eh ... "



Fast du är ju religiös...

2011-04-25 @ 22:18:20
Postat av: Ronja

Ja, men teatergrupper & filantropiska föreningar? Jag vet inte ens vad filantropiska föreningar betyder. Haha.

2011-04-25 @ 22:50:52
URL: http://attraversiamo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0