110409

Ain't that the way it always starts? A simple round of conversation in the shape of an equation. A future station to station. You used to say I couldn't save you enough. So I've been savin it up, I started savin it up. And when you said I couldn't give you enough. I started given you up, I started given you up.

Har precis haft en riktigt fin dag men min Marie och nu sitter jag bara och väntar ut tiden innan jag ska få möta mina favorittjejer (plus Idas man) på fridays! Efteråt möter vi upp Jocke som åker direkt till mig för att ha filmkväll, jag har fortfarande inte förstått att vi alltid hänger hos mig men jag klagar inte. Det känns som om det här kommer att kunna bli en riktigt fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0