17. Your highs and lows of this past year

Det senaste året har varit det galnaste hittills för mig. Jag kan säga att för ett år sedan trodde jag inte att jag skulle vara där jag är nu. Jag älskar mitt liv som det är, men detta är inte vad jag hade trott när jag tänkte mitt liv förra april.

Jag har blivit vän med några fantastiska människor i år. Jag har besökt nya länder med rejäl mersmak för både Paris och Prag. Jag har fått umgåtts mer med en fantastik kusin och jag tror att flytten har gett mig ett närmare förhållande med mina föräldrar hur konstigt det än låter. Jag har bevisat för mig själv mer än en gång att jag faktiskt är förbannat bra och att jag kommer passa fantastiskt i mitt framtida yrke!

För lågtrycken, har det funnits en rättvis summa, men de kommer inte utan återhämtning. Jag känner inte att de är värda att tala om för tillfället.

Jag känner på mig att det fortfarande finns några ganska härliga dagar att komma i år. Och början av sommaren är alltid riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0