06. Write 30 interesting facts about yourself

1. Min första tanke var "Hur f*n ska jag komma på 30 intressanta saker om mig själv?

2. Lortiga, hopplöst smutsiga badrum skrämmer skiten ur mig. Eurgh.

3. Jag har fyra namn. Ronja Alfrida Esmeralda Marie, var och ett har sin egen betydelse och det älskar jag mina föräldrar för. 

4. Jag älskar känslan av förälskelse. Osäkerheten. Den onödiga svartsjukan. Flörten. Herregud, flörten! Hur det hoppar i hjärtat när hans namn visas på skärmen på min telefon när det ringer. Jag älskar den känslan.

5. Jag gillar orange smaksatt godis, glass, drycker, frukt, och allt annat under solen.

6. Mina geografikunskaper suger.

7. Jag vet precis vad min första tatuering ska bli men tänker suga på den karamellen tills September.

8. Potter freak. (Som ni kanske har märkt)

9. Jag tycker om att hjälpa. Om jag kan hjälpa dig, så kommer jag. Om jag inte kan, så kommer jag verkligen mår dåligt över det.

10. Jag älskar att spendera kvalitetstid med min familj. Jag är en av de konstiga människor som älskar släktträffar och liknande.

11. Jag älskar mat. Jag älskar att upptäcka nya mumsiga restauranger och små okända bagerier!

12. I'm an onion.

13. Jag har en sak för fina skolsaker. Jag gillar de första dagarna i skolan på grund av den nya bärbara datorn, nya pennor, nya skolväskan. Jag är en nörd. (Inte smart nörd, bara "jag älskar skolan" sorts nörd. Jag önskar att jag var en smart nörd men hahahah)

14. Jag har ganska dåligt självförtroende som jag fortsätter att kämpa emot.

15. I know how to dougie.

16. Här är en av mina favorit påminnelser till mig själv:


17. Jag blir automatiskt avtänd på människor som har dålig grammatik och det är enormt viktigt för mig att killar kan skriva texter i fullständiga meningar.

18. Min favoritsmak på glass är vanilj.

19. Jag är en person som alltid håller utkik efter hennes vänner och tenderar att oroa sig för dem mycket. Ibland tänker jag att jag oroar mig för mycket, det är onödigt. Jag kan inte hjälpa det  att jag känner mig som deras andra mamma ibland.

20. Jag älskar nagellack. Det får mig att känna mig tjejig.

21. Hälften av tiden jag intalar mig själv att jag ska göra något, gör jag inte.

22. Jag gillar inte att dansa. Jag älskar att dansa. Jag saknar att dansa såfort jag missar en lektion.

23. Jag vill göra ljud när jag stretchar eller om jag har ont. Det gör allting känns bättre, haha. Liksom, Peter från Family Guy "ssssslllh, aaaah"

24. Jag skulle älska att få gå på en movie set. Bara att få hänga runt och titta på magin.

25. Jag vet inte om ni har märkt det, men jag lever ställföreträdande genom mina tv-program.

26. Jag har velat gå ner i vikt i 8 år nu - sedan jag var 12.

27. Internet distraherar mig så lätt. Ett ögonblick, är min uppmärksamhet helt fast filmen jag tittar på, nästa sekund surfar jag efter nya inlägg på Tumblr och göra min Dag 06 memememe ..

28. Jag älskar uppmärksamhet, på ett bra sätt. Men jag är rädd för alltför mycket uppmärksamhet. Eller dålig uppmärksamhet.

29. Jag tycker inte om att tänka att jag är materialistisk, men jag är nog det egentligen. Även om jag inte är besatt om särskilda saker, gillar jag att spendera och införskaffa nya saker.

30. Jag kan inte vissla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0