FLUFFY!

IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIIIIEEEE!

Jag minns att när Ida först började bläddra igenom min blogg när vi lärde känna varandra hakade hon upp sig lite där jag skrivit noggrant om mina närmaste vänner och varför de betydde mycket för mig. I mitt nuvarande sinnesstånd förtjänar du nästan en uppsats. Men du får hålla tillgodo med detta.

Ida och jag har varit vänner i sex månader, det här är varför jag älskar henne;
Att kunna skratta tillsammans är oerhört viktigt och jag måste säga att du gör mig glad, gladare än många andra. Men trots det så lyssnar du och förstår även de seriösare situationerna och du bryr dig vilket är sjukt viktigt. Du som inte försöker leka nåt du inte är, med båda fötterna på jorden (eller i molnen beroende på humöret), visade sig vara precis vad mitt in-the-making jag behöver.

(sedan att du spenderar två veckor i Miami och utan alla souvenirer lyckas snubbla över enhörningen från Despicable Me som "genast får dig att tänka på mig" och dessutom skickar den som PEPP-POST för att det är för långt till min födelsedag.. hjärtat, det finns inte nog med ord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0