HEAVEN

Cookiecompo1_large
Jag tycker om rutiner. Jag tycker inte det är tråkigt med rutin, jag tycker det är tryggt. Med bra rutiner, såklart, rutiner som funkar med ens vardag. Jag har precis börjat kommit in i mina rutiner här i Stockholm så går jag och får en ledig dag - mitt i veckan!

Nu blev det ju dock en väldigt fin dag. Jag ställde klockan på tio för att äntligen få sova ut men vaknade nio, redan där hade jag ju en bonus timme (!). Efter det har det varit en renodlad må bra dag med ansiktsmask, nymålade naglar och icke att förglömma lunch med min absolut finaste Alexandra! Avslutade allting med att handla på hemköps kunddag vilket i sin tur leder till att jag nu både har lindt i skåpet och glass i frysen.. Jag skulle ju kunna säga att det är dumt men jag njuter av faktumet att jag får mumsa på glass en onsdag framför några avsnitt big bang theory. Bra dag.

Egentligen skulle jag nog gjort någonting vettigare idag. Exempelvis läst de där fem kapitlen företagsekonomi men jag tror att man behöver dagar som den här. Då man slipper titta på klockan och bara kan glida fram på ett litet moln av bra känslor. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0