VINNA PÅ LOTTO?

Jag har så dåligt med pengar just nu. Verkligen uruselt.

Jag hatar att ha dåligt med pengar, att ha nästan-tomt på kontot redan i början av månaden. Hatar. Och ha en massa utgifter dessutom. Allt det här startade när jag skulle betala mina danskurser och hela min lön från Casa flög ut genom fönstret. Jag gillar att ha stora buffrar, pengar till grejer jag kommer behöva när jag väl flyttar (ny soffa, byrå, bord till köket, osv, osv). Spara till sommaren. Spara till italienresa. Fundera på hur jag kan få någon egen plats att bo så billigt som möjligt. Och så vill man till havet, stranden, tropikerna. Jag vill resa länge, men har inte råd, och skulle jag göra mig råd har jag tömt mina sparkonton och det är ju tamejfan ingenting värt.


Suck.


Ja, och så har jag PMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0