CHASING PAVEMENTS

Artwork_images_183461_112987_mark-bennett_large
Idag var det lite som att börja steg två på utbildningen. Man fick lite känslan att dom hånskrattade över faktumet att vi var som invirade i vår trygghet av juridik och ekonomi och inte visste vad som fanns runt hörnet. Så idag har jag hållt i mina första ritningar! Jag har lärt mig vad heldragna och prickade linjer innebär, varför vissa är tjockare än andra och hur man ritar om jag vill påvisa att jag kapar röret mitt i tu ovanifrån. Eller något liknande.. kan väll inte säga att jag är helt hundra på det där riktigt än.

Sedan blev jag klassrepresentant också, verkar aldrig riktigt komma undan det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0