EN CIGARETTMINUT

Tumblr_lfflxiymh11qan19ko1_500_large

Jag öppnar alla min inlägg med att säga att jag fått pikar om att uppdatera, men det är ju så. Sista dagen av helgen, men jag är ledig imorgon så jag har en dag till - bonus, BAM! Dagarna har glidit förbi i skön takt den här veckan. Jag har ramlat in fint i skolan och även fast kurslitteraturen står och ger mig dömande blickar från bokhyllan trivs jag fint. Hittills har jag inte träffat någon som irriterar mig och på torsdag är vi ungefär 25 personer som ska ut och äta middag. Jag skapade facebookgruppen som drog ihop det hela, Fastighetsmäklare KTH '13 heter vi. Ja, jag är precis så bra.

Nu tänker jag sova, eller spela sims, jag är lite i valet och kvalet som man kan uttrycka sig. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0