110326

Jag har nu satt upp ett mål. Jag ska börja tänka positivt med allt jag gör. Jag ska peppa mig själv och våga vara lycklig. Jag börjar redan nu med att säga att jag är så jäkla tacksam över mitt liv. Jag är värd så mycket och jag har underbara människor runt mig i mitt liv. Jag klarar mer än vad jag tror och jag har bevisat för mig själv att jag är extremt stark. Jag har klarat så många saker som jag inte trott jag ska göra.

Ja då har jag fått säga det.

Nu ikväll ska jag bara vara hemma och njuta av mitt liv, komma ihåg att jag är huvudpersonen och tänka på att det absolut inte finns några begränsningar för vad man vill åstadkomma. Är bjuden på hemmafest hos Marcus vilket vore vansinnigt roligt men jag ansåg att det var bättre att vara fräsch första dagen på jobbet. Rätt val?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0