24. Your favorite movie and what it’s about

Jag hatar att välja favoriter. Jag verkligen, verkligen hatar det. Ärligt, jag kan aldrig tänka ett album eller låt eller ett band eller en film eller en bok som alltid är tillämplig mitt liv eller som jag vill engagera mig i varenda dag. Jag kan inte välja bara en. Så jag nämner några filmer som jag kan titta på om och om igen.

The Lion King: Hakuna Matata och talande & sjungande lejon.
Stolthet och fördom: Stolthet och fördom.
Love Actually: den brittiska filmkretsen vet verkligen vad kärlek är.
He’s Just Not That Into You: “You’re my exception.”
Star Trek: 'nough said
Skönheten och odjuret: Hon var den prinsessa vars klänning jag tyckte bäst om.

Jag är säker på jag missade en del ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0