111119

Tumblr_lulmzctvpr1r0ec8wo1_500_large


Jag har en riktig me-me-me helg. Förhoppningsvis är jag ledig från jobbet imorgon också så att den får fortsätta lite längre. Jag har egentligen inte gjort någonting alls men det har varit vansinnigt skönt! Egentligen skulle jag nog gjort någonting vettigare idag. Exempelvis läst de där böckerna fulla med byggteknik men jag tror att man behöver dagar som den här. Då man slipper titta på klockan och bara kan glida fram på ett litet moln av lugn. Är i stort behov av det.


För det mesta har jag lekt med min iPhone, den är fantastiskt fin och jag är väldigt nöjd! Har fortfarande lite ångest över priset men om vi tänker i pay per use är det nog ganska lugnt. Mitt materialistiska hjärta bankar enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0