111123

Idag är det en riktig höstdag här i Stockholm, i november, finn ett fel. Det är regnigt, grått och jag har precis spenderat en och en halv timme i skolan utan någon egentlig mening. När det står "övning" är det inte självklart att vad som menas är "arbeta på grupparbetet", okej? Det var inte heller värt för mig att kliva upp klockan sju för att komma till den insikten.

Jag har ett ton saker att stryka från min lista över saker att göra och tänkte försöka ha en produktiv dag. Har börjat koka en kopp te och tänker sätta mig ner med Praktisk Husbyggnadsteknik, ja, det är precis så fantastiskt som det låter. Åtminstone tills Tabatha's Salon Takeover börjar, sen kanske jag blir lite sidetracked!

Håller er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0