BLUEPRINT

Tumblr_lezs3uxajy1qdwahko1_500_large
Tumblr_lu22sle2zv1qafc06o1_1280_large

Okej så det var ett tag sedan jag bloggade och även fast det har sina olika anledningar hävdar jag mest att jag varit för upptagen med att titta på hus. Helt seriöst. Det har vari lite som att börja steg två på utbildningen. Man får lite känslan att dom hånskrattade över faktumet att vi var som invirade i vår trygghet av juridik och ekonomi och inte visste vad som fanns runt hörnet. Så förra veckan har jag hållt i mina första ritningar! Jag har lärt mig vad heldragna och prickade linjer innebär, varför vissa är tjockare än andra och hur man ritar om jag vill påvisa att jag kapar röret mitt i tu ovanifrån.

Eller något liknande.. kan väll inte säga att jag är helt hundra på det där riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0