120216

Tumblr_lynp2eacan1qieq9mo1_500_large
Idag är det solsken utanför mitt fönster och det droppar från taken. Fast sist det var liknande väder blev det snöstorm dagen efter så jag tar inte ut någonting i förväg. Är ledig en långhelg och har inga viktiga "måsten" hängandes över mig vilket är jätteskönt! Ska ta tag i lite plugg idag och sen nog bara andas ut och se några avsnitt Borgarias ikväll. Om en och en halv vecka åker jag till Sundsvall för sju dagar och jag börjar få lite ont i magen, men inte mer om det. Hur är allt med er?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker att det ska bli kul att du kommer hem! :)

2012-02-16 @ 22:47:59
Postat av: Ronja

Mikaela: Puss på dig mitt hjärta, det ska blir härligt att få träffa dig.

2012-02-17 @ 18:23:21
URL: http://attraversiamo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0