SHOPPINGBETEENDE

För några dagar sedan gjorde jag en sak som jag tror kan få grava konsekvenser, jag blev medlem på groupon. Det är en hemsida med nya erbjudanden varje dag, nedsatta saker, aktiviteter eller "två för en" deals. Jag håller på att bli ruinerad! Igår köpte jag en aansiktsbehandling med bryn- och fransfärg för femhundrakronor, vilket är billig vardagslyx visserligen. Idag investerade (ja, jag tänker kalla det så) jag i en tandläkartid för tvåhundra. Det var ju visserligen ganska nödvändigt och värt dock.

Men fortsätter det i den här takten kommer jag vara luspank varje månad! Jag är ju så förtjust i vardagslyx för att må bra. Och att då vara utsatt för bra erbjudanden dygnet runt är lite tungt. Skit också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0