UTMANING: RENOVERINGSVECKAN

Jag har bestämt mig för att att köra en renoveringsvecka. Renoveringsobjekt – mig själv. Det behövs. För mig själv, för att jag är värd det. En del saker skjuter jag liksom upp för att jag känner att det inte finns tid? Men nu är det prime-time för mig själv. Renoveringen kommer ske såväl invärtes, utvärtes som själsligt. Jag uppmanar dig själv att göra precis samma sak. Det var länge sedan jag tog tag i något liknande men jag minns nog hur härligt det är.

Jag ska ha tid med följande aktiviteter. Hemma-spa, plugg (mer nödvändigt ont), träning, fotbad, serietittning på någon som icke kräver IQ över något som kan likställas med en fiskbulles, ett glas vin, spikmatta, yoga, morgonträning, utemiddag, tända ljus. Gud så skönt. Jag längtar redan hem till dagens renoveringsaktivitet.

Ska du också renovera lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0