120409

Sådär ja, nu är jag tillbaka från min tripp till Sundsvall (och tyresö) och trots att det varit ansträngande för hjärtat har det nog varit ganska bra för själen. Jag känner mig skönt utvilad och har fått njuta av långa promenader och nästan jobbat mig igenom en hel bok. Med allt som pågår just nu var det skönt att få lite kraft.

Egentligen borde jag ta tag i en del saker nu innan skolan startar imorgon men jag väljer att se det som lov fortfarande och tänker njuta av den här måndagen med det sista av mitt påskgodis och de sista avsnitten i American Horror Story. Trots att jag sitter och kikar mellan fingrarna vill jag verkligen se hur det slutar, om det någonsin fanns en defenition på skräckblandad förtjusning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0