120427


Jag har gett in för mina huvudvärk och knaprar ipren som att jag vore bestatt utan att det verkar ha någon effekt. Har åtminstone lyckats dra mig iväg till ica för att köpa pizza och ostbågar - dinner for one, woop woop! Utanför mitt fönster har en klass börjat samlats vid grillen så jag tror att min kväll kommer bestå av musik, tjo och tjim. Behöver jag påpeka att jag inte alls är sugen på det? Det är väldigt sällan fest i det här huset men trots det lyckas de alltid pricka in de dummaste tillfällena!

Håll tummarna för att jag vaknar imorgon med nog energi att kunna gå min zumba, det vore härligt. Har inte haft tid för min träning sedan i onsdags. Puh.

Kommentarer
Postat av: Lollo

naaaw, krya på dig!

Svar: ELLER HUR!! Jag har till och med tagit på mig mina för första gången sen december, snurrat ett par varv och sitter nu i sängen och ba älskar dom!

2012-04-27 @ 17:08:03
URL: http://noisywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0