GoT



Skulle man kunna kalla det ett i-landsproblem att jag är fast i ett catch 22 i den här serien? Jag vill läsa boken innan jag ser avsnitten för annars har jag svårt att ta mig igenom de delar som leder upp till de händelser som är stora nog att vara med i serien. Men producenten har valt att börja med storylines från cirkus sida 400 vilket gör att jag inte "läst i förväg" som jag trodde. Mitt problem då? Jag hinner inte läsa i takt med avsnitten eftersom jag inte vet vad som dyker upp och jag vill inte se serien innan jag läst det - catch 22. Antingen väntar jag med serien tills jag läst klart boken vilket jag är ungefär 400 sidor ifrån eller så kommer jag inte kunna hålla mig och tittar på serien och är bitter när jag sedan läser boken. What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0