ONE WAY

Yes, I am trying to lose weight. No, i don't hate my current body. Jag har kommit in i någon typ av träningsmani och det är inte så att jag klagar. Lägger upp planer för riktiga gympass istället för att bara glida runt planlöst bland maskiner, räknar kalorier och har med hjälp av Anna beställt hem proteinpulver så jag ska kunna träna utan att äta middag klockan tre. Vilket känns som en bra idé.

Missförstå mig inte nu, jag tänker inte börja få skuldkänslor för att jag äter en godispåse eller två men det vore skönt att inte vilja stå i vassen i sommar! Jag tänker hålla koll på mina mått och har redan gjort en lista (det är så jag fungerar) över belöningar jag kan få beroende på hur jag lyckas. Idag är första gången på ett halvår som jag har träningsverk och jag ser det som ett tecken på att jag är på rätt väg.

Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0