WALKING IN A WINTER WONDERLAND

Det är snöstorm utanför mitt fönster, så bokstavligt talat ni kan tolka det. Imorse vaknade jag upp vid 7.15.. av mig själv. Vilket såklart inte är helt okej, speciellt inte då kvällen kanske bjuder på lite festligheter. Det var bara att ligga och vrida sig i två timmar tills klockan ringde.

När jag gick upp och tittade mig i spegeln så insåg jag att det var ett hopplöst case. Varför jobba på något som inte kommer att vara snyggt förens ikväll? Jag körde lite all in, sket i att borsta håret, sminka mig och tog bara första bästa träningsplagg och ska snart gå utanför dörren. Svepte en one whey istället för frukost också, smakar som en chokladmilkshake - yummy!

Förrutom min såkallade chokladmilkshake har jag alltså haft en helt fantastisk morgon.. håll tummarna för att jag inte snubblar över migsjälv på zumban.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0