120219

I’m alive! Knappt. Igår hade jag, Faye och Jocke Melodifestivalen-mys hemma hos Faye (hur vad grym var Molly?! och hur usel var Ranelid?!). Sedan fick jag och Faye för oss att vi skulle ut en sväng och dansa och så blev det! Till east för några drinkar, till Ambassadeur tills fötterna värkte och klockan var efter tre, till White Room i ungefär en halvtimme lite bara för att och sen åkte jag hem. Tack fina du för en rolig kväll ♥ Det var länge sedan jag var ute på en lördag och det var verkligen länge sedan jag ramlade innanför dörren när solen gått upp. Det har satt sina spår idag men var länge sedan jag hade så roligt. Champagnen kanske kan ta en del av ansvaret för det dock.


Nu kom jag precis hem efter att handlar middag på Sibylla (det är en sån dag) och tänkte göra som jag alltid gör när jag är trött och nästan apatisk. Alltså bygga en borg i sängen av kuddar och titta på serier. Har redan plöjt mig igenom all daytime tv en söndag som denna och nu är Buffy boxen nästan löjligt lockande. Var ju så länge sedan.


Återkommer imorgon när jag är människa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0