120221

Har en så sjukt bra dag! What's up with that? Började med en riktigt tråkig lektion visserligen men sen gick det bara uppåt. Mötte upp Faye för en lunch på sturekatten och följde upp det med ett besök på You Stockholm. Min plånbok var inte vidare lycklig men jag var ganska nöjd efter sådär en fyra koppar kaffe och tre timmar i frisörstolen! På bussen hem såg jag att jag vunnit en tävling på Katrin Zytomierskas blogg och ska gå och få fina naglar. Vilket jag inte har haft sedan jag tog studenten ungefär.

Kom hem och åt middag i goda vänner lag och blev störd av ett samtal av Skandia Mäklarna. Inbokat lunch möte ang praktik vecka tio - check! Imorgon ska jag ringa mäklarhuset och vi håller tummarna för att det mötet blir inbokat tidigare. Har använt den senare delen av kvällen till att göra klart ett och ett halvt skolarbete och tittat på Buffy.

Måste säga att måndag och tisdag den här veckan har varit väldigt bra. Kan vi hålla tummarna för att min vecka fortsätter såhär?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad kostar det att klippa sig på you? Det verkar så jääääkla fint och mysigt där!

2012-02-22 @ 07:56:59
URL: http://noisywords.blogg.se/
Postat av: Ronja

Lollo: Jag klipper mig hos Beatrice, hon tar 700kr men man har 30% rabatt om man är student så det blir 490 istället :) Inte mer än jag betalade hos min frisör i Sundsvall så jag tycker det är väldigt värt det!

2012-02-22 @ 10:47:13
URL: http://attraversiamo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0