120714

Det har inte riktigt slagit mig att folk kan sakna att jag inte bloggar förrän Louise hörde av sig och undrade var jag tagit vägen - jag hade försvunnit ifrån hennes lista med mest lästa, så här är jag igen!

Idag har jag bara en väldigt seg dag på jobbet och sitter och jobbar med min mytanalys ang Iliaden och det kliar lite i fingrarna om att göra något annat. Blandar upp det med att surfa på träningsbloggar och får dåligt samvete för hur uselt jag använt mitt satskort under sommaren.. awsome! Om fem timmar får jag gå härifrån och efter att ha skickat in Iliaden tänker jag kollapsa i sängen, väldigt bokstavligt taget. Den här veckan har tagit musten ur mig och imorgon har jag min första lediga söndag på jag vet inte ens hur länge, det ska bli fantastiskt skönt.

Puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0