02. Talk about your piercings or tattoos


Jag har hål i öronen som de flesta andra och det är ungefär där det tar slut. Jag har planer på att tatuera mig, stora och riktiga planer men jag känner att jag måste vara helt hundra. Visserligen finns det några idéer som hängt med i bakhuvudet ganska länge nu men vi får väll se vad som kommer att bli av. Jag tror nämligen att det kommer göras någonting i höst. När sommaren är över och jag inte behöver bry mig lika mycket om solsken och risk för infektioner (eew). Självklart tänker jag inte släppa några bilder på mina riktiga planer men jag ansåg att inlägg är roligare med bilder, därav fotona. Tack weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0